به گزارش مسئول روابط عمومی معاونت غذا و دارو:
پاسخ به نارضایتی های مردم در خصوص سامانه 190
دکتر افشین شیوا سرپرست نظارت و ارزیابی مواد و فرآورده های دارویی در خصوص نارضایتی ایجاد شده از سامانه تلفنی 190چنین پاسخ داد و گفت:
به گزارش مسئول روابط عمومی معاونت غذا و دارو:
دکتر افشین شیوا سرپرست نظارت و ارزیابی مواد و فرآورده های دارویی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان آذربایجان غربی در پاسخ به نارضایتی ایجاد شده در خصوص تاخیر در ارتباط با اپراتور سامانه تلفنی 190گفت: با توجه به تغییرات صورت گرفته لازم به ذکر است ، در حال حاضر سیستم انتظار تماس گیرنده در سامانه فعال گردیده تا تماس گیرنده از تعداد افراد در صف انتظار برای دریافت راهنمایی تهیه اقلام دارویی اطلاع یابند.
همچنین زیر ساخت های مربوطه فراهم گردیده و اکنون دو خط تلفن با دو اپراتور دکتری داروساز برای راهنمایی دقیق بیماران در محل حضور داشته و علاوه بر این یک خط تلفن ثابت جهت پیگیری دقیق و سریع تر امور در محل لحاظ گردیده شده است.
این مقام مسئول در پایان افزود: جهت رفاه حال هم استانی های عزیز سامانه تلفنی 190 همه روزه به غیر از ایام تعطیل از ساعت 8 صبح لغایت 16 عصر آماده پاسخگویی به سوالات مردم می باشند.
نظر دهید